it-parsa

  • ۰
  • ۰

پالتو زنانه

همیشه پالتو زنانه تنوع بسیاری در بازار داشته و دارند. پالتو زنانه مناسب برای پاییز یا زمستان در انواع مختلف و با پارچه های مختلف در بازار موجود هستند. پارچه هایی از جنس فوتر، پشم، پلی استر( بارانی)، چرم، کتان و در تولید پالتوهای زنانه به کار گرفته می‌شود. انتخاب یک پالتو زنانه که متناسب با استایل شما باشد نیازمند توجه به نکاتی است.

پالتوهای زنانه کوتاه معمولا طرفداری ندارند و پالتوهای زنانه در سایز ظریف و کاملا اندازه اما با قد بلند ارائه می‌شوند. البته هرساله با توجه به فشن شوهایی که در پایتخت‌های مد دنیا برگزار می‌شود مدل پالتو‌های زنانه نیز تغییر کرده و با تنوع بیشتری وارد بازار می‌شود. در این متن انواع پالتو زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. علاوه بر آشنایی با جدیدترین مدل های پالتو زنانه، ست کردن آن با لباس‌های دیگر نیز برای شما در این مقاله آورده‌ایم.

 

پالتو زنانه و اهمیت آن در استایل

همان طور که می دانید معمولا خانم ها برای استایل خود و ست کردن لباس هایشان دقت بیشتری به خرج می دهند و همواره بیشتر از آقایان به تیپ و پوشش خود توجه می کنند تا استایل خاص و شیک خود را حفظ کنند. فصل پاییز و زمستان فصلی است که همگی برای خرید لباس‌های زمستانه هیجان زده هستند. لباس های جدید و متنوع در بازار، انتخاب پالتو زنانه مناسب با ویژگی‌هایی که مد نظر ما است را کمی سخت می کند. لباس گرمی که هم مناسب با آب و هوا باشد، هم استفاده از آن در جامعه. در کنار توجه به مدل های مختلف، اصول ست کردن لباس ها و همچنین نکات مدرن مد و فشن را نیز باید بدانیم تا بتوانیم استایل مخصوص به خود و ظاهری شیک و جذاب را برای خود درست کنیم.

 

راهنمای خرید پالتو زنانه

لباس های گرم و زمستانه به دلیل جنس پارچه ای که دارند معمولا سایز شما را بیشتر نشان می‌دهند. تناسب سایز پالتو با اندام و سایز بدن شما نکته‌ای بسیار مهم برای ایده آل بنظر رسیدن پالتو برای شما است. بعد از این تناسب، مدل پالتو، جنس، رنگ و قیمت آن گزینه هایی هستند که باید برای انتخاب یک پالتو زنانه مناسب بررسی شوند. کاربرد پالتویی که شما قصد خرید آن را دارید نیز یکی از نکاتی است که باسد به آن توجه کنید. برخی پالتوها برای مهمانی و قرارهای رسمی و برخی دیگر برای استفاده روزمره و قرارهای دوستانه مناسب هستند. از آن جایی که پالتو برای گرم نگه داشتن ما در زمستان است، در نتیجه آب و هوا نیز در انتخاب پالتو تاثیر چشم گیری دارد. اگر شما در یک شهر سردسیر زندگی می‌کنید پس باید به ضخامت و میزان گرمی پالتو نیز توجه ویژه ای کنید.

دقت کنید که با وجود دمای هوا، اگر تصمیم دارید پالتو زنانه را با لیاس‌های بیشتری بپوشید و ست کنید، بهتر است یک پالتو ظریف‌تر را انتخاب کنید تا به راحتی بتوان آن را با لباس‌های بیشتری پوشید.

پالتو زنانه که یقه انگلیسی دارند را می‌توانید برای زیبایی بیشتر و البته جلوگیری از نفوذ سرما، زیر پالتو بافت یقه اسکی بپوشید. البته بافت‌های یقه گرد نیز برای پالتوها با یقه انگلیسی مناسب است. اصلی ترین مشخصه که باید در ست کردن لباس‌ها به آن توجه کرد، رنگ لباس است. به دو روش می توان رنگ لباس ها را ست کرد، تضاد در رنگ هایی که انتخاب می‌کنید و استفاده از رنگ های مکمل و یا رعایت هارمونی و طیف یک رنگ در لباس های خود.

منظور از رعایت هارمونی این است که رنگ هایی که انتخاب می کنید همه از یک جنس و خانواده باشند. برای مثال اگر پالتو شما خردلی رنگ است، یک شال قهوه ای تیره یا عسلی رنگ با یک بافت کرم رنگ استایل شما را تکمیل خواهد کرد. ساده ترین انتخاب شلوار برای این استایل می تواند یک شلوار جین مشکی با کفش های مشکی باشد.

با تمام این صحبت‌ها شما می‌توانید از فروشگاه‌ اینترنتی کهن شاپ، با صرف زمان خیلی کمی، خرید اینترنتی پالتو زنانه داشته باشید. به کمک مطلب راهنمای انتخاب سایز مناسب در خرید آنلاین می‌توانید خیلی راحت به صورت اینترنتی پالتو زنانه مورد نظر خود را تهیه کنید. کافی است به کمک سیستم، ثبت سفارش را انجام دهید یا به شعب حضوری رجوع نمایید.

همچنین اگر قصد خرید پیراهن زنانه، بلوز زنانه، خرید دامن یا خرید مانتو، خرید مانتو نخی تابستانی یا خرید دامن تابستانی دارید نیز می‌توانید از محصولات سایت دیدن نمایید.

  • ۰۰/۰۲/۰۵
  • محمد محزونی

پالتو زنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی